Centro

miércoles, 31 de enero de 2018

Día Escolar da non Violencia e da Paz III



Hoxe traemos ao blogue un poema de Mª Victoria Moreno, autora homenaxeada no Día das Letras Galegas deste ano:

limiar


Se eu achase a palabra
donda, escintilante,
tan lene coma o peito da andoriña,
tan rexa coma face da vedade...

Se eu achase a palabra
de lume, de auga, de aire,
de terra aloumiñada pola brisa
que arrola cada tarde...

Se eu achase a palabra
limpa, espida, que cabe
no efémero latexo dun salouco
e abrangue a eternidade...

Se eu achase a palabra
de amor que iluminase
esta esfera que treme estarrecida
na sombra e na soidade...

Se eu achase a palabra
eu pintaría o planeta
de paz e liberdade.

Gústame o cheiro a pan
dos amenceres,
e as andoriñas tolas,
e as luces febles...
Gústame a vida
cando se axita en gozo
ó abri-lo día.
Mª Victoria Moreno, Elexías de luz

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.